niedziela, 10 lipca 2016

Lirene Shinty Touch mineralny bronzer i róż

Cześć wszystkim!
W dzisiejszej notce zrecenzuję dla Was mineralny bronzer i róż od Lirene. 

Jak widać na zdjęciu w opakowaniu znajdziemy dosyć ciemny bronzer i róż, połączone w jednym pudełeczku. Opakowanie wygląda ładnie, nowocześnie i jest poręczne. Zamykane jest na mocny zatrzask, także sam zapewne się nie otworzy. Raz upadł mi nawet na podłogę, jak widać jest w jednym kawałku i nawet mały fragment się nie ukruszył. Dla osób, które mają dwie lewe ręce jak ja to bardzo duży plus! :D
Przejdę więc teraz do strony technicznej. Wystarczy lekko dotknąć pędzlem produktu, a już się sypie, to dla mnie lekki minusik. Być może dlatego, że mój pędzel ma sztywne włosie.  Planuję jego wymianę więc zobaczymy jak spisze się z nowym pędzelkiem. 

Na zdjęciu przedstawiłam każdy z kolorów produktu, jak widać najciemniejszy kolor bronzera jest intensywny, ale róże są śliczne, naturalne (przynajmniej dla mnie).
Wystarczy mała ilość produktu, aby dobrze wymodelować twarz. Opakowanie posiadam od roku, więc jak widać jest wydajny. Jeśli chodzi o sposób nakładania to zarówno w przypadku różu i bronzera mieszam na pędzlu oba odcienie przez co uzyskuję idealny dla mnie kolor. Po nałożeniu na pędzel strzepuję nadmiar produktu i nakładam go na twarz.

Na powyższym rysunku przedstawiłam jak według mnie najlepiej pokryć twarz tymi produktami aby dobrze wykonturować twarz, zmniejszyć optycznie czoło itd. (Rysunek jest oczywiście totalnie poglądowy i prowizoryczny, kobietka wyszła mi troszeczkę krzywa. Cóż, artyską nie zostanę :D ). Dopowiem jeszcze, że na zdjęciu brązową kredką zaznaczyłam bronzer, różową róż a złotą rozświetlacz. Ta seria Lirene również oferuje takowy. Niestety nie miałam okazji jeszcze go testować, ale koleżanka mówiła mi, że jest ok. 
Podsumowując- produkt jest na pewno warty uwagi, z kilku róży które testowałam ten jest zdecydowanie przeze mnie lubiany, kwestia indywidualna. 
Produkt jest dostępny w Rossmannie za 24,99 zł.
Pozdrawiam!


7 komentarzy: