sobota, 9 lipca 2016

Bell Hypoallergenic long lasting nail enamel

Hej dziewczyny! 
W dzisiejszym poście kilka słów o ślicznych lakierach z edycji limitowanej Bella.


W szafie Rossmanna lakiery te pojawiły się jakoś na początku maja, pierwszy raz widziałam je podczas wyprzedaży -49%. Lakiery rozchodziły się jak świeże bułeczki- najpewniej z powodu ślicznych pastelowych kolorów, dostępnych było ich bodajże 5. Sama kupiłam jeden o numerze 45 i żałuję, że w mojej kolekcji znajduje się tylko ten. Tuż po przetestowaniu mojego nabytku wybrałam się ponownie do drogerii, ale dostępny był tylko odcień pastelowej zieleni, który nie do końca mnie urzekł. Przez dłuższy czas lakiery nie były dostępne, aczkolwiek niedawno pojawiły się nowe wersje kolorystyczne- zdecydowanie ciemniejsze barwy, które są ładne, ale mniej "przemawiają" do mnie. Mam nadzieję, że stara wersja jeszcze się pojawi, bo chętnie dokupię kilka.
Przechodząc do recenzji- na zdjęciu mój lakier widocznie się rozwarstwił, ale jak sądzę wyłącznie z mojej winy, ponieważ kiedyś go nie dokręciłam dokładnie. Jeśli chodzi o konsystencję jest idealna i mimo tego, że posiadam lakier od ponad dwóch miesięcy nie zrobił się "ciągnący" i jego stan jest dokładnie taki sam jak po zakupie. Nie miałam większych problemów z pomalowaniem nim paznokci ponieważ posiada szeroki, spłaszczony pędzelek- moim zdaniem to klucz do dobrze pomalowanych paznokci.

Z pewnością mogę go polecić osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z lakierami do paznokci. Jeśli chodzi o trwałość- lakier utrzymywał się w stanie nienaruszonym przez 7 dni (być może dlatego, że mam twarde paznokcie, nie wyginają się i nie narażają tym lakieru na odpryskiwanie), po tym czasie go usunęłam, ponieważ pojawiły się odrosty. Wizualnie również zapakowany jest w śliczną buteleczkę z grubego szkła.

Jak widać lakier na paznokciach w świetle dziennym jest troszkę jaśniejszy, aczkolwiek moim zdaniem nadal bardzo ładny. 
Podsumowując- z czystym sumieniem mogę polecić Wam serię tych lakierów. Są dostępne w szafach Bell w Rossmannie i kosztują 9,99zł.
Pozdrawiam!

2 komentarze: