piątek, 15 lipca 2016

Lakiery do paznokci Delia

Hej!
W dzisiejszej notce chciałabym przedstawić Wam małe lakiery firmy Delia, które od wczoraj (czwartku) dostępne są w sklepach sieci Biedronka, 2,99zł- za sztukę, a więc taniocha. :D

Kupiłam dwie sztuki, nigdy nie posiadałam jeszcze lakierów z tej firmy, a i w sumie muszę przyznać, że pomimo mojej manii paznokciowej nie spotkałam się jeszcze z nimi. (Biedronka wprowadziła również inne produkty Delii, m.in. serum do twarzy- 4 rodzaje bodajże. Widziałam też kremy, jakieś peelingi i kolorówkę do oczu)
Wracając do głównego tematu-lakierów. W buteleczce znajduje się 5ml produktu. Na pierwszy rzut oka to fajne rozwiązanie, możemy kupić wiele kolorów, a nie zajmą nam dużo miejsca i zapłacimy za nie grosze. 

Jak widzimy na zdjęciu zaopatrzyłam się w 094 i 106. Dokleiłam również mini zdjęcie, na którym widzimy jak lakiery wyglądają na paznokciach. 
Po przetestowaniu okazało się, że mała pojemność lakieru w wypadku 094 ma swoje minusy. Lakier jest bardzo słabo napigmentowany, żeby uzyskać efekt jak na zdjęciu musiałam pomalować aż trzy warstwy. Malinowy lakier jest zaś całkowitym przeciwieństwem, jedna warstwa wystarcza, ja jednak zwykle pokrywam paznokieć dwoma dla lepszej trwałości. Myślę więc, że to sprawa indywidualna każdego lakieru, zależy na co trafimy. :) 

Pędzelek co prawda do najszerszych nie należy, ale nie utrudniało mi to malowania. Nie robi smug itp. 
Moim zdaniem lakiery godne polecenia. Oczywiście, nie możemy porównywać ich do produktów za kilkadziesiąt złotych (chociaż niedługo przedstawię post, w którym udowodnię, że cena nie musi być adekwatna do jakości lakieru), ale warto mieć kilka takich w swoim wyposażeniu. Są idealne do zabrania w podróż, nie zajmą niepotrzebnie miejsca. 
Z mojej strony to wszystko, w razie jakichkolwiek pytań piszcie śmiało.
Pozdrawiam! :*

4 komentarze:

  1. Bella recensione prodotti, grazie per essere passata a trovarmi mi sarei unita ai tuoi follower ma non vedo nessun social per iscrivermi.
    Ti aspetto ancora nel mio blog per i prossimi post ...un abbraccio

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for comment me I'm waiting you forever kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for comment me I'm waiting you forever kisses

    OdpowiedzUsuń