czwartek, 7 lipca 2016

Hypoalergiczny korektor rozświetlający pod oczy

Hej! 
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam rozświetlający korektor pod oczy z firmy Bell.

Jak widać na załączonym zdjęciu zakupiłam odcień 01 i jest on naprawdę jasny, w zimie jest dla mnie idealny, ale teraz, na opalonej skórze u osób które nie są typowymi bladziochami będzie się odcinać.

Jeśli chodzi o konsystencję korektora naprawdę dobrze się rozprowadza. Jest kryjący i w moim przypadku naprawdę zadowalająco pokrywa cienie pod oczami. Jedynym minusem jest zapach. Może jestem przewrażliwiona, ale dla mnie produkt śmierdzi farbą. Mimo wszystko jestem w stanie się z tym pogodzić, ponieważ korektor spełnia swoje zadanie- dobrze rozświetla i maskuje sińce pod oczami.
Produkt jest dostępny w Rossmannie w dwóch odcieniach- mój 01 oraz odrobinę ciemniejszy- 02. Znajdziecie go w szafie Bell Hypoallergenic, w której znajdują się również inne korektory oferowane przez firmę. 
Podsumowując- zapłaciłam za korektor ok. 12 zł i uważam, że jest on produktem który warto posiadać. W tej cenie nie znalazłam niczego lepszego. Myślę, że ten produkt zostanie ze mną na dłużej (pod warunkiem, że nie będę go wąchać :D). W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać. 
Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Corrector is more important for beauty thank you for sharing
    Come to visit my blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Corrector is more important for beauty thank you for sharing
    Come to visit my blog ❤

    OdpowiedzUsuń