czwartek, 21 lipca 2016

Bioderma Sebium Global

Cześć!
W dzisiejszym poście coś dla posiadaczek cery mieszanej w kierunku do tłustej. Krem z Biodermy normalizuje wydzielanie sebum, sprawia, że skóra wygląda lepiej. Może być stosowany zarówno samodzielnie, jak i może być bazą pod makijaż (jest on wtedy na pewno trwalszy od tego położonego na "gołą" skórę).

Na początku nie byłam przekonana do tego produktu, bo to przecież tylko krem bez recepty. Poleciła mi go pani dermatolog (nie do końca ufam lekarzom, niestety złe przeżycia), ale mimo wszystko finalnie stwierdziłam- czemu nie. Bez zastosowania kosmetyków zawsze się świeciłam, co tu dużo kryć. Po użyciu Biodermy było to zdecydowanie ograniczone, a jeśli na wszystko nałożę jeszcze puder uzyskuję mat, o jakim wcześniej mogłam tylko pomarzyć!

Kremik nie jest bardzo rzadki, sam nie wypływa z opakowania. Rozprowadzenie go na twarzy nie przysparza trudności, jest szybkie. Z opinii internetowych dowiedziałam się, że firma Bioderma posiada wiele kosmetyków z pozytywnymi opiniami, na pewno kiedyś je upoluję, a może z niektórymi nawet się zaprzyjaźnię, choć nie ukrywam- Sebium Global poprzeczkę postawił wysoko.

Krem nie brudzi, ma biały kolor. Niewielka ilość wystarcza do pokrycia całej twarzy. Mam go już jakiś czas, stosuję go praktycznie codziennie. Za 30ml Sebium Global zapłaciłam ok.45 złotych w aptece. Jeśli któraś z Was ma cerę tłustą i poszukuje takiego kremu serdecznie polecam. Codzienny makijaż z nim staje się naprawdę prostszy.
W razie pytań piszcie. ;)
Pozdrawiam! :)

2 komentarze: