czwartek, 29 września 2016

-49% w Rossmannie: co warto kupić/można przetestować

Kolejna część z tej serii, przedstawię produkty, które kupiłabym drugi raz, albo są polecane przez kilka osób z mojego otoczenia. :)

Cudowny rozświetlacz za 10 zł, polecam.

Fajne, mięciutkie cienie. Średnio napigmentowane, czarny idealny do przyciemnienia lini rzęs, a podwójnym można zrobić fajny efekt na oczach. Delikatnie mi się pokruszył, ale to dlatego, że wszystko leci mi z rąk.

Dla mnie jest w porządku. Szału nie ma, ale cienie się nie oypują. Troszkę irytuje mnie perłowy efekt, który pozostawia.

Puder bardzo tani, ok. 9zl. Dobry dla dziewczyn, które są totalnie początkujące. Jest lekki, więc nie powinien zapychać.

Fluid dobrze się rozprowadza, ale jest mocno rozświetlający, zostawia delikatne drobinki na skórze. Ja wolę delikatniejszy efekt.

Bardzo tani róż z wibo o ślicznym odcieniu, również polecany dla początkujących, ponieważ nie można nim zrobić sobie plamy.

I na koniec zestaw od lirene, który już Wam recenzowałam. 

Testowałyście któryś z produktów? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz