środa, 28 września 2016

-49% w Rossmanie: co kupię?

Cześć!
Jak już pewnie wiecie, w Rossmannie od piątku zaczynają się jesienne obniżki. 
-30.09-5.10-usta i paznokcie,
-6.10-11.10-oczy,
-12.10-17.10-twarz.

Od razu zaznaczam, że dominują tutaj produkty tanich marek, głównie Rossmannowych, ponieważ według mnie produkty popularnych marek są zdecydowanie wygórowane.
Ja planuję zakupić:
Zdecydowanie hit, doprowadzi do porządku nawet najbardziej spierzchnięte usta.

Tej wersji jeszcze nie miałam (zdjęcie z internetu) ale kupię go z polecenia przyjaciółki.

I również nowość dla mnie, ale podbija serca mnóstwa blogerek.

Opakowanie zniszczone, ale to dlatego, że jest ze mną wszędzie. Balsam ślicznie pachnie, jest troszkę tłusty, ale nawilża super. :)


To moje pierwsze opakowanie ale z chęcią kupię kolejne, idealnie rozdziela i wydłuża rzęsy.

O tej pomadce wypowiadałam się już, nie wiem sama które to już opakowanie. :D


I na koniec eyeliner, o będzie moje drugie opakowanie, wcale nie wysycha, wydajny, utrzymuje się wiele godzin. :)

Myślę, że to na tyle, w razie pytań piszcie. A Wy planujecie coś upolować? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz