piątek, 5 sierpnia 2016

Lirene rozświetlający fluid z witaminą duo C

Hej!
Dzisiejszy post będzie troszkę bardziej zwięzły, ponieważ piszę go na smartfonie. :)
Pewnie część z Was zna rozświetlające fluidy z Lirene, są dosyć popularne. Kilka lat temu namiętnie je stosowałam, ale wraz z upływem czasu przerzuciłam się na inne produkty. W lecie jednak korzysta z nich moja mama, ponieważ są lekkie i idealne na tę porę. 

Posiadam odcienie 03- beżowy, 04-opalony oraz miałam do czynienia z odcieniem 01-jasnym, ponieważ przyjaciółka go kupiła. Nie są to fluidy dla totalnych bladziochów, nawet najjaśniejszy odcień jest dosyć ciemny.

Jak widzimy na zdjęciu, oba podkłady wydają się ciemne, jednak wewnętrzna część mojej ręki jest zdecydowanie jaśniejsza niż skóra twarzy. Dla mnie idealny na teraz jest odcień 03, dla mojej mamy za to 04, bo jest naprawdę opalona. 
Fluid delikatnie wyrównuje koloryt, dobrze się rozprowadza, ma delikatne drobinki, które rozświetlają skórę. Nie podkreśla suchych skórek. Jest średnio trwały, ale jak za tą cenę jest oki. 

Jeśli chodzi o gwarancję producenta to cóż, który podkład odżywia? Jego plusem jest na pewno to, że mnie nie zapychał, a u mnie bardzo o to łatwo.  
Jest dostępny w Rossmannie za ok. 13,99.
Jak mówiłam, bardzo skrócony post. W razie jakichkolwiek pytań piszcie, pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz